15 Mart 2009 Pazar

melone schnapps

bir elim kek kabının dibinde kalanı sıyırmakla meşgulken, kulaklarım yukarıdaki almanın ''damien rice'tan the blower's daughter''ı söyleyememesine isyan ediyor. bir pazar günü ritüeli olarak uzun uzun kahvaltı yaptıktan sonra deliler gibi temizliğe ve yemeğe giriştik. maksat bikaç günlük yemeğimiz olsun ve haftaiçi evi toplamakla uğraşmayalım. hızımızı alamamış olacağız ki bir de kek yapıverdik (tabii ki ben yapmadım!) neyse işte bana da dibini sıyırmak düştü. klasik alman hayatı yaşamına döndük sanırım, deli gibi çalışıp cuma cumartesi eğlencenin dibine vurmaca, pazar kendini toparlamaca.

bu da dün gece çantaya attığımız bardakların üzerindeki logo:
işte bu da kapı!!


dörtlü bardak koleksiyonumuz :

altıya tamamlamak lazım

2 yorum:

cyber dedi ki...

Resimlerdekilerin bir anlamı var mı yoksa resimleri anlamamış olmam benim eksikliğim mi? =)

drops of jupiter dedi ki...

alttaki resim barın kapısı. değişik ressamlar tarafından yapılmış resimler var duvarlarında, barın kapısındaki resmi de logo yapmıslar 30.yıl serefine :) shot bardaklarının fotografını cekmemistim ondan koyamadım =)