4 Temmuz 2011 Pazartesi

viyana hatırası

uzun zamandır yazmamışım, bu aralar tez yazmakla meşgul olduğum için bir süre böyle buhranlı geçecek. küçük bir viyana gezisi özeti:

kocaman binaların, sarayların ve bahçelerin şehri viyana. ve aynı zamanda göçmenlerin, kirli metroların, kalabalığın. yüzyıllar öncesinden kalma bir kütüphanenin atmosferinde nefes almaya bile cesaret edememenin; sanat,tarih ve müzikle insanın içinin dolup ağlayacak hale gelmesinin, taş sokaklarda kaybolup kaybolup aynı meydanlara çıkmanın şehri. minicik pubların, sokak arası restoranlarının, güzel şarabın, özlenen arkadaşların, yeni tanışılan insanların, ve yemek seslerine karışan kahkahanın... bir demlik çayda bulunan huzurun, saray bahçelerinde gezerken hissedilen heyecanın şehri. sanki hep orda yaşamışım, sanki oraya aitmişim ben.

wiener schnitzel
hundertwasserhaus
karlskirche
belvedere
belvedere
naturhistorisches museum- mineralen
schönbrunn
schönbrunn
1. viyana

ilginç bir zaman dilimiydi benim için.

---

3 yorum:

Unknown dedi ki...

13 ünde viyanaya gidiyoruz, 4 gün kalıp budapeşteye geçicez. :)

denk gelebilseydik keşke kuzu..

varsa özel bir tavsiyen viyana için, hotmailime yaz.

muck.

drops of jupiter dedi ki...

valla fotoğrafladığım yerlere mutlaka gidin, gezecek ve yenilip içilecek o kadar çok şey var ki!

mail atarım sana :)
atlayıp gelirim belki belli mi olur, budapeşteye gidesim vardı benim de.

Unknown dedi ki...

ben baya araştırdım zaten sen bana yazana kadar beybi.. :)
öyle uzun uzun yazmana gerek yok, özel bir tavsiyen olursa alabiliriz. öptüm.